O carte are 190 de pagini .Aflati cate cifre s-au folosit pentru numerotarea paginilor ei.

2
3 cifre?1,9 si 0?Asa cred:)
Nu cred :D
Poi cifre sunt alea pana la 9,iar numerele sunt formate din aleaa..cifrele:))
:))

Răspunsuri

2014-10-29T15:10:13+02:00
Scrie pentru numerele cu o cifra, cu doua cu trei pana la nr tau. apoi le aduni
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T15:14:48+02:00
9*1( noua cifre pentru numerotarea de la 1-9 )

190 - 9 = 181

de la 10 la 99 ( cate 2 cifre ) ⇒ 89 * 2 = 178 ( cifre pentru numerotarea paginilor de la 10 la 99 )

de la 100 la 190 ( cate 3 cifre )

3*90 = 270 ( cifre pentru numerotarea paginilor de la 100 la 190 )

⇒ 9 + 178 + 270 = 457