Daca afirmatia este corecta pune adevarat daca nu este corecta pune fals :La varsare in Golful Mexic,fluviul Mississippi formeaza un estuar.(A sau F).....cascada niagara este cea mai inalta din america de sud (a sau f)......riul colorado are nivel ridicat toamna si iarna(a sau f)..........marele lac sarat este de origine vulcanica (a sau f) VA ROG IMI TREBUE URGENT RASPUNDETI !!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

2014-10-29T15:09:02+02:00
1 este A. 2 este F 3 este f
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T16:43:32+02:00
La varsare  in golful mexic fluviul mississippi formeaza un estuar-F(O DELTA)
cascada niagara este cea mai inalta din America da Nord-F(yosemite)
riul colorado are nivelul ridicat toamnsa si iarna -F(vara si primavara)
marele lac sarat e de origine vulcanica-f(tectonic-relict)
1 5 1