Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T15:08:20+02:00
1. antonime  
 zi- noapte
 frig-cad
 tare-moale
 iute-incet
 mic-mare
 plin-gol
 inalt-scund
slab-gras 
ingust-lat
prost-destept

2, sinonime
domol-lin
val-unda
pasari-oratanii
curte-ograda
istet-destept
slab-subtire
gras-obez
floare-planta
oras-asezare
suparat trist

3. paronime
oral-orar
etic-epic
pronume-prenume
lacuna-laguna
complement-compliment

2014-10-29T15:18:12+02:00
Zi -noapte 
sarat -dulce  
cad-rece  
rau-bun
rai-iad
a parasi- a ambadona
a fugi- a alerga
oaspete-musafir
poveste-intamplare