Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T14:58:09+02:00
FIZICA


Fizica este o stiinta a naturii care studiaza structura materiei, proprietatile generale, legile de miscare, formele de existenta a materiei, precum si transformarile reciproce ale acestor forme.
Fizica este inrudita cu celelalte stiinte ale naturii: 
chimia se ocupa de interactiunea atomilor de a forma molecule;
geografia moderna studiaza fizica pamantului (geofizica);
astronomia are legatura cu fizica stelelor si a spatiului interstelar;
biofizica si biochimia studiaza aceleasi tipuri de legi.
Idei despre lumea fizicii dateaza din antichitate, dar, ca obiect de studiu, fizica a aparut la sfarsitul secolului al XIX-lea.
2014-10-29T14:58:50+02:00