Răspunsuri

  • Pak
  • Ambiţios
2014-03-02T12:57:38+02:00
Adica daca e un cuvant nou. ca de ex termenii stiintifici.
mda , dar la Bac imi da sa dau sinonime neologice unor termeni uzuali . De exemplu , singur , chemand si nu pot folosii termeni stiintifici .
Un cuvant este neologism daca este un termen nou pe care nu toata lumea il cunoaste.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T12:59:10+02:00
Daca sunt cuvinte noi formate in interiorul limbii romane..de exemplu etern efemer profund..
. da , sunt bune exemplele date
dar retras ? e neologism ?
de obicei cuvintele imprumutate de acum 20 de ani pana in prezent sunt neologisme
retras nu cred
si ai idee unde gasesc cuvintele astea de acum 20 de ani ?