Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T14:30:44+02:00
Ana are 10 mere. Ea da fratelui ei 5 mere. Primest inca de trei ori mere fata de cate a avut la inceput. Cate mere are in total ana? Dar cate mere are ana si fratele ei?
rezolvare:
1. Cate mere are Ana dupa ce a dat fratelui ei 5 mere?
10(mere)-5(mere)=5(mere)
2.Cate mere are ana in total?
10(mere)*3=30 mere
3.Cate mere au Ana si fratele ei la un loc?
30(mere Ana)+5(mere fratele ei)=35 mere cei doi frati.
Raspuns:35 mere
1 5 1
2014-10-29T14:32:00+02:00
Mama cumpara de la piata 4 kg de cartofi,  rosii cu 2 kg mai putine decat cartofi si vinete de 3 ori mai multe decat rosii. Cate kg de legume a cumparat mama?
4+(4-2)+(2*3)=12

Ionel are ca tema de rezolvat 10 probleme la mate si cu 5 mai multe la fizica. El lucreaza suplimentar de 4 ori mai multe probleme la fizica. Cate probleme a facut in total?
10+5=15 probleme la fizica
4*5=20 probleme suplimentare la fizica
10+15+20=45 probleme in total
langa;casa;fetitei;mai;casa;casa;papusii;facut-o;chiar;fetita;cu;mana;toata;vara;s-a;jucat;casuta;din;araci;subtiri;si;deasupra;lor;tabla
vocale:
e;o;a;ei;aici;e;o;araci;o;acoperisul
araci e doar la vocale.....nu si la consoane scz de gresala
mai esti?