Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T14:05:23+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Exlamatiile facute de colegi sunt usturatoare
am citit o carte plina de mister
am fost pe aerodrom sa vad aparate de zbor
el sta stingher intr-un colt
Multumesc!
cu placere
Te pot ajuta si eu cu ceva?
Foarte bune propozitii
2014-10-29T14:13:30+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Colga mea citeste o carte plina de mister. Impreuna cu parintii am mers la aerodrom. Prietenul meu sta stingher intr un colt. Exclamatiile facute de doamna profesoara sunt gresite.
9 4 9