Răspunsuri

2014-10-29T14:07:37+02:00
Cauze: 1.farimitarea teritoriala 2.dorinta de a restaura monarhia constitutionala 3. dorinta de a recupera statele din dominatia Austriaca 4.De a lichida statele habsurgice
12 3 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T14:10:34+02:00
Cauze:
- dorinta italienilor de a forma un stat unitar
- slabiciunea autoritatii papale
- sustinerea cauzei italiene de catre francezi

consecinte:
- crearea statului italian
- numirea ca rege al Italiei pe regele Piemontului si a Sardiniei Victor Emmanuel al II-lea.
14 3 14