Completati spatiile libere cu va si v-a
Cred ca ... incepe sa ploua.
Tata ... adus umbrela.
El nu ... spus sa intrati in casa.
Nu ... pleca nici Grivei de langa voi.
Astept un raspuns
multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T13:58:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cred ca va incepe sa ploua.
Tata v-a adus umbrela.
El nu v-a spus sa intrati in casa.
Nu v-a pleca nici Grivei de langa voi.
Comentariul a fost şters
Cred ca va incepe sa ploua. Tata v-a adus umbrela.El nu v-a spus sa intrati in casa.Nu v-a pleca nici Grivei de langa noi
2014-10-29T14:04:23+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cred ca va incepe sa ploua.
Tata v-a adus umbrela.
El nu v-a spus sa intrati in casa.
Nu v-a pleca nici Grivei de langa voi.
1 3 1