Răspunsuri

2014-10-29T13:55:06+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T14:06:11+02:00
Cartile iti sunt prieteni reci ,dar siguri si adevarati. Dinele invatam multe lucruri care ne ajuta sa devenim cu adevarat oameni. Caretea pentru mine este o calauza care ne lumineaza calea spre intelepciune.ce ne poarta pe taramuri indepartate cu o corabie plina de vise. Ea ne ajuta sa exploram un univers tainic.
cu mare placere,
sper sa ti placa
mersi mult,i-mi place:)
ma bucur!