Răspunsuri

2014-10-29T13:49:41+02:00
Tata despica lemne
A despica lemnele este un lucru pentru adulti
Cind pe Ionel in ocarau parintii el se urni din loc
Cind a vazut ca matusa Ioana e din urma lui se urni din loc
Prietenul sau ii trimise o scrisoare in slove
Veciniele mele sunt ca niste slove
Cind a vazut ca ciinele e din urma sa a izbutit iute la fuga
Cind il certau parintii a izbutit in plins
Vazduhul e o priveliste foarte frumoasa
Ce-l mai curat aer este aerul din vazduh

2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T15:23:47+02:00
Bunicul despica nucile cu ajutorul unui briceag.
Mama intotdeauna despica firul in patru intr-o discutie.

Locomotiva cu abur se urni cu greu din gara veche.
Ursoaica urni busteanul si incepu sa se infrupte cu miere.

Copii deslusesc taina slovelor din clasa I - a. 
Bunica spune ca nu vede slovele fara ochelari.

CAtelul a izbutit sa roada un os imens.
Amalia a izbutit sa cante concertul fara nicio greseala. 

Vazduhul e plin de funigei.
Fulgerele brazdeaza vazduhul.
4 5 4