Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T13:35:36+02:00
I+II+III=7500 I+II=5750  II+III=4958    1.Cat masoara a treia bucata 7500-5750=1750  2. cat masoara prima bucata? 7500-4958=2542  3.Cat masoara a doua bucata  5750-2542=3208
asa am facut si eu dar m am impotmolit...mersi
cu mare placere,bafta!
2014-10-29T14:10:36+02:00
7500m-5750 m =1750 m  7500m - 4958m = 2542  m  
5750 m - 2542 m = 3208 m 
2 2 2