Ajutati-ma la 2 probleme: 1. Intr-o biblioteca sunt carti pe 3 rafturi . Pe primul raft se afla 125 de carti, pe al doilea cu 200 mai multe, iar pe al trilea cu 110 mai putine decat pe al doilea . Cate carti sunt in acea biblioteca? 2. Un numar este 22, al doilea este cu 15 mai mic decat al treilea, iar al treilea cu 18 mai mare decat primul. Care este suma celor trei numere?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T13:32:31+02:00
1. 125 + 200 = 325 carti pe al 2-lea raft
325 - 110 = 215 carti pe al 3-lea raft
125 + 325 + 215 = 665 carti in biblioteca
2. 22 + 18 = 40 al 3-lea nr.
40 - 15 = 25 al 2-lea nr.
22 + 25 + 40 = 87 suma celor 3 nr.
2 3 2
2014-10-29T13:33:00+02:00
Prima problema. 1. 125+200=325 (carti pe al doilea raft)
2    325-110=215 (carti pe al treilea raft)
 3   215+325+125=665 (carti sant in acea biblioteca)
A doua problema
1. 22+18=40 (al treilea nr)
2 40-15=25 (al doilea nr)
3 40+25+22=87(suma numerelor)
1 5 1