Răspunsuri

2014-10-29T13:12:56+02:00
P=l+l+L+L
2l+2L=70 / :2
l+L=35

L+10=2l
L=2l-10

2l-10+l=35
3l=45
l=15

L=15*2-10
L=30-10
L=20

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T13:15:46+02:00
P=70cm
L+10cm=lx2⇒L=2l-10
P=2(L+l)
70cm=2(2l-10cm+l)
70cm=2(3l-10cm)
70cm=6l-20cm⇒6l=70cm+20cm
                          6l=90cm
                          l=90cm/6
                          l=15cm⇒L=2x15cm-10cm
                                        L=30cm-10cm
                                          L=20cm

5 4 5