Răspunsuri

2014-10-29T13:13:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Acesta este codrul in care ma plimbam in vacanta. Afara ploua torential. Dana a rupt doua ramurele din acest copac. Afara bate vantul,iar eu ma duc acasa. Mama Mariei isi legana fiica. O randunica s-a lovit la aripile sale. Ana a cautat cuvantul frunzisul in dictionar. Afara bate un vant de nedescris. Vremea este calda. Odata cu varsta parul se rareste.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T13:15:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Codrul se leagana singur in padurea intunecata si vestejita
ploaia e un fenomen fantastic
ramurile copacului au cazut jos fara suflare
vintul aduce rau prin casele oamenilor 
mama leagana copilul alintat
aripile pasarii sun ranite
frunzisul de linga casa bunicii e mare
bate un vint nimicitor
vremea rareste anii
2 5 2