Ajutati-ma va rog la 3 probleme.
1. Daca un termen al adunarii este 341, iar suma este 555, afla celalalt termen. 2. Din cel mai mare numar impar de trei cifre scade cel mai mic numar par de trei cifre diferite.
Evelina si Cristina au impreuna 415 timbre . Marian le ofera 103 respectiv 100 de timbre. Cate timbre au acum fetele in total.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T13:10:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. 555 - 341 = 214
 2. 999 - 102 = 807
3. E + C = 415
103 + 100 = 203
415 + 203 = 618 timbre au fetele impreuna
2014-10-29T13:11:31+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. a+341=555 a=555-341 a= 214                                                                          2.999-102=897                                                                                                3.cate timbre ofera Marian 103+100=203  Cate timbre au 415+203=618
1 5 1