Răspunsuri

2014-10-29T13:01:37+02:00
30 : 1,20 = 25 lei pret initial

Multumesc!
raspunsul corect este 25 lei pret initial, pentru primul raspuns s-a omis faptul ca procentul se calculeaza din suma initiala prin urmare nu este cel mai bun raspuns
Ok , multumesc ....nu am fost atenta ...am luat de unde era explicat mai mult...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T13:05:04+02:00
X-pretul initial al obiectului
x·20/100=  se simplifica fractia prin 20 si obtinem x·1/5=x/5(scumpirea)
x+x/5=30 se amplifica cu 5  x si 30 si obtinem
5x+x=150⇒6x=150
                  x=150/6
                   x=25 lei pret initial,scuze de neatentie 
Multumesccc!!!
Cu placere!
este gresit....... este bine ca Mihaelap
Ok....