Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T12:59:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
El se poarta rece cu mine.
am baut un suc rece.
afara este o vreme rece de toamna.
ieri,la sport,am dat un gol.
aseara m-am dat de gol cu surpriza tatalui meu.
copacul gol tremura in fata vantului de iarna.
m-am lasat convins sa particip la concurs.
el s-a lasat de acest sport.
mama ma lasa in tabara.
vantul bate cu putere.
mama bate covoarele.
a bate pe cineva la cap toata ziua, este deranjant .

15 4 15
2014-10-29T13:01:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este iarna si  afara e foarte rece.
Inima acestei mame este rece.
Prietena m-a jignit spunindu-mi un cuvint rece.
2 2 2