Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T12:38:30+02:00
Raspunsul este: 5 × 2 = 10 jucatori sunt in total.
sau 5 ori 2
Am dat editare la raspuns, fiindca ti-am scris doar rezultatul final fara a-ti arata calculele. Pentru a vedea raspunsul final, dai refresh la pagina.
La inmultire nu conteaza unde stau factorii pentru ca de fiecare data rezultatul e acelasi
5x2=10
2x5=10
Vezi?>
ce-i cu intrebarea asta?
asa mia comentat si ea mie
2014-10-29T13:09:43+02:00