Răspunsuri

2014-10-29T12:16:27+02:00
Casa noastra are vedere spre parc.
Capacul acopera oala.
Carasul este un peste foarte gustos.
silaba este ca- 
care acea silaba?
trobuie s inceapa cu acea silaba
care este silaba aceea, ca nu scrie nimic?
am cresit trebui sa scriet cu acea silama toata propozicia
Padurea parea parasita.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T12:16:40+02:00
Iu-
Iubirea e lucru scump .
Iute fugea inspre magazin .
a-
Alerga de zor prin curte .
Atacul impotriva lui l-a ucis.
Alegerile se aproprie si trebuie sa mergem .
Abisul este un lucru care ma inspaimanta.
3 4 3