Răspunsuri

2014-10-29T11:26:00+02:00
Pai faci inecuatia *9
x-8-(2+4)>0
si daca poti sa ma ajuti la o ecuatie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T11:32:24+02:00
Uite, dau un exemplu:
5x + 9 > 69
Scadem 9, ca sa ramanem cu necunoscuta:
5x > 60
Impartim prin 5, sa ramana doar necunoscuta:
x > 12
X va capata valorile naturale {0, 1, 2, 3, 4, ..., 11}
In inecuatii se folosesc ">" si "<"

Mersi
Ma poti ajuta si aici
http://brainly.ro/tema/267632
te rog frumos