Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T11:29:57+02:00
Tema: Zapada
Subiectul:caracterizarea zapezi
Mesajul:Zapada e alba si curata o frumusete ce se intinde peste tot (iarna)
24 2 24
2014-10-29T11:58:21+02:00
Lauda zapeziii
autorul George calinescu doreste sa ne aduca la iveala pozitivuul zapeziii ci nu negativul eipentruca el ne spune ca ea este nevinovata divina alba ci nu rece uda alunecoasa
am avut si eu as pt acasa si sper ca te va ajuta

12 4 12