Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T11:29:33+02:00
A)privighetoarea e frumoasa la pene dar urata la voce.
b) cantecele ei pot fi triste nelinistite,vesele si calme.

nu uita sa-mi multumesti daca ti-am fost de ajutor
2014-10-29T11:32:18+02:00
A)e urita-e frumoasa,
b)vesele-triste,calme-nelinistite,triste-vesele,nelinistite-linistite
Privighetoarea e frumoasa la pene dar urata la voce.Cantecele ei pot fi triste ,vesele si calme