Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T11:02:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

nelinistitor-linisti(liniste)
padure-e intreg
neliniste-liniste
impadurit-paduri(padure)
a linisti-e intreg
padurice-padur(padure)
linistitor-linistit
paduros-padur(padure)
nu stiu daca la toate e corect,dar sper ca te-am ajutat.
21 4 21
Comentariul a fost şters
Padurice *
Comentariul a fost şters
Sper ca e am ajutat ! Succes !
da .ms
2014-10-29T11:10:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nelinistitor- cuv deriv de la cuv de baza ,, liniste"; ne-prefix, linist- radical, itor-sufix
neliniste-cuv deriv de la cuv de baza,, liniste";  ne-prefix, liniste-radical
impadurit-cuv deriv de la cuv de baza ,, padure": im-prefix, padur-radical, it-sufix
a linisti-cuv deriv de la cuv de baza ,, liniste";linist-radical, I-sufix
padurice-cuv deriv de la cuv de baza,, padure"; padur-radical, ice- sufix diminutival
linistitor-Cuv deriv de la cuv de baza ,, liniste"; linist-radical, itor-sufix
paduros- cuv deriv de la cuv de baza ,,padure"; padur-
13 4 13