Cine poate sa imi traduca si mie acest text?
it was un .....(tuoenftruna) but Sophie had to move- away from all her family and frends.two months later Sophie was spending another Saturday alone in London.She had some new friends but many were marrid with childred.She decided to join a dating website and started looking at ptofiles.Soon she saw someone intresting. His name was Neil. Sophie sent him an email.On Sundau morning Sophie got two emils . tje first was an invitation to a barbecue an Sundey afternoon from a new colleague. the second was from Neil. he sounded friendly and sent his mobile number.Sophie didn;t reply but she decided to go to the barbecue.at the berbecue Sophie was talking to her friend about the website and Neil. Text him! her frind said . Maybe tomorrow Sphie said . Do it now ! her friend said.so sophie did. a fwe second later she heard a mobile phone behind her. she turned and put his phone in his pocket. the Sophie's phone made a noise. it was a texet from Nile; i;m at a barbecue . can i phone you later?; the text said . that's a sat ...(tsnerga) coincidence thought sophie. of course she texted back i'm at a barbecue too! a minute later she again heard a noise from the man's phone .then sophie realised. it was in ...(crdenlieib) but in a city of eight million people the were at the same barbecue!this wasn't the only am ...(zgnaima) coincidence for Sophie and Neil. First he was a lawyer too. Second he moved to London in August. And he joined the dating website on Saturday too. Sophie was the first person to contact him. she was also the last.About a year later Sophie and Neil got married!

2

Răspunsuri

2014-10-29T11:07:01+02:00
S onu ..... (tuoenftruna), dar Sophie a trebuit să circulație departe de toate familiale și frends.two luni mai târziu, ei Sophie a fost cheltuiesc o altă sâmbătă singur în London.She avut niște prieteni noi, dar mulți s-au marrid cu childred.She decis să se alăture unui site de matrimoniale si a inceput sa caute la ptofiles.Soon a văzut pe cineva interesati. Numele lui era Neil. Sophie ia trimis o dimineață email.On Sundau Sophie a primit două Emils. tje a fost primul o invitație la un grătar o după-amiază Sundey la un nou coleg. al doilea a fost de la Neil. el a sunat prietenos și a trimis number.Sophie mobil n-; t diferență, însă ea a decis să meargă la barbecue.at berbecue Sophie vorbea cu prietena ei despre site-ul și Neil. Text-l! frind ei a spus. Poate că a spus mâine Sphie. Fă-o acum! prietenul ei said.so sophie făcut-o. un al doilea FWE mai târziu, ea a auzit un telefon mobil în spatele ei. sa întors și a pus telefonul în buzunar. Telefonul lui Sophie a făcut un zgomot. a fost un texet de la Nile; i; m la un gratar. te pot suna mai târziu ?; textul a spus. asta e un sat ... (tsnerga) gândirea coincidență sophie. desigur ea a trimis un mesaj inapoi eu sunt la un gratar prea! un minut mai târziu, ea din nou auzit un zgomot de telefon .Apoi Sophie omului realizat. a fost de ... (crdenlieib), dar într-un oraș de opt milioane de persoane erau în același gratar! acest lucru nu a fost singurul sunt ... (zgnaima) Coincidența pentru Sophie și Neil. În primul rând el a fost un avocat prea. În al doilea rând sa mutat la Londra, în luna august. Și a intrat pe site-ul de dating sâmbătă prea. Sophie a fost prima persoana care să-l contacteze. ea a fost, de asemenea, last.About un an mai târziu, Sophie și Neil s-au căsătorit! Cere detalii Urmareste Raportează abuzul! 5 + 3 pcte de Alexa132001
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T13:17:01+02:00
A fost onu ..... (tuoenftruna), dar Sophie a trebuit să circulație departe de toate familiale și frends.two luni mai târziu, ei Sophie a fost cheltuiesc o altă sâmbătă singur în London.She avut niște prieteni noi, dar mulți s-au marrid cu childred.She a decis să se alăture unui site de matrimoniale si a inceput sa caute la ptofiles.Soon a văzut pe cineva interesati. Numele lui era Neil. Sophie ia trimis o dimineață email.On Sundau Sophie a primit două Emils. tje a fost primul o invitație la un grătar o după-amiază Sundey la un nou coleg. al doilea a fost de la Neil. el a sunat prietenos și a trimis number.Sophie mobil n-; t diferență, însă ea a decis să meargă la barbecue.at berbecue Sophie vorbea cu prietena ei despre site-ul și Neil. Text-l! frind ei a spus. Poate că a spus mâine Sphie. Fă-o acum! prietenul ei said.so sophie făcut-o. un al doilea FWE mai târziu, ea a auzit un telefon mobil în spatele ei. sa întors și a pus telefonul în buzunar. Telefonul lui Sophie a făcut un zgomot. a fost un texet de la Nile; i; m la un gratar. te pot suna mai târziu ?; textul a spus. asta e un sat ... (tsnerga) gândirea coincidență sophie. desigur ea a trimis un mesaj inapoi eu sunt la un gratar prea! un minut mai târziu, ea din nou auzit un zgomot de telefon .Apoi Sophie omului realizat. a fost de ... (crdenlieib), dar într-un oraș de opt milioane de persoane erau în același gratar! acest lucru nu a fost singurul sunt ... (zgnaima) Coincidența pentru Sophie și Neil. În primul rând el a fost un avocat prea. În al doilea rând sa mutat la Londra, în luna august. Și a intrat pe site-ul de dating sâmbătă prea. Sophie a fost prima persoana care să-l contacteze. ea a fost, de asemenea, last.About un an mai târziu, Sophie și Neil s-au căsătorit!