Răspunsuri

2014-10-29T10:07:46+02:00
 a fi ! (cred ca este ) 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T10:08:36+02:00
A fi. Il folosim si ca auxiliar si ca predicadiv si ca verb copulativ.
Si eu tot acum l-am gasit.
Nimeni nu stie problema mea de fizica:(
nici p-a mea de engleza/
hmm..interdictii,adica sa spui sa nu te duci acolo etc?
Ca sa raspunzi la o intrebare, dai click pe ea si iti scrie "Stii raspunsul, adauga-l aici". Asa se raspunde.