Răspunsuri

2014-03-02T12:11:20+02:00
Soarele se oglindea in boltile stravezii de roua. - epitet 
Soarele pare ca o  minge de foc. - comparatie
Salcamul tremura sub stapanirea vantului de toamna. 
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T12:19:09+02:00
Pădurea de argint apare în cartea lui Mihai. (pădurea de argint-metaforă)
Fugea ca un disperat. (toată propoziţia constituie o comparaţie)
El a cumpărat tot, tot ce vroia. (tot, tot -repetiţie)
Sper că te-am ajutat! :)
4 5 4