Răspunsuri

2014-10-29T10:04:38+02:00
4*8*16 la puterea 16*12*16
fa si tu calculul si vezi cat iti da
trebuie sa dea 2*128
trb sa fie o singura putere
512 la puterea 3072
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T13:43:02+02:00
4 poate fi scris ca 2 la 2, 8 poate fi scris ca 2la 3 si 16  poate fi scris ca 2la4, si avem 2la2 totul la 16 x  2la3 totula la12 x 2la4 totul la 15 => (2la 2x16)x(2la3x12)x(2la4x15) = 2la32 x 2 la 36x 2la 60= 2 la puterea (32+36+60)=2la puterea128