1. Identificati sinonimele din stirea de ziar de mai jos:
In 2009 omul va face primii pasi pe marte.
N.A.S.A a anuntat recent ca are in vedere o prima misiune cu echipaj uman pe marte, probabil in 2009.
Inainte insa, in 2007 , pe Planeta Rosie va fi trimisa o misiune fara echipaj,care sa pregateasca sosirea pentru intaii astronauti ce vor pasi pe suprafata martiana.
Proiectul pare indraznet, avand in vedere ca navetele spatiale nupot deocamdata sa transporte echipamentele necesare,ce cantaresc aproximativ80 de tone fiecare.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T10:00:59+02:00
A anuntat-a declarat
recent-nou
prima-intaia
probabil-posibil
planeta rosie-marte 
sosirea-venirea
suprafata-intinderea
indraznet-cutezator
transporte-care
84 4 84
2014-10-29T10:15:42+02:00
Omul,recent,misiune,inainte,trimisa,echipaj,astronauti,suprafata,proiectul,indraznet,navetele,echipamentele,
22 3 22