Răspunsuri

2014-10-29T09:56:11+02:00
Scheletul  unui adult este format din aproximativ 206 oase
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T09:57:04+02:00
Scheletul tipic al unui adult este format din aproximativ 206 oase, unite între ele prin diferite articulatii, excepție făcând osul hiopid (care susține limba) și care nu este legat de schelet.Sugarii și copiii minori au în plus 3 sau 4 vertebre sacrale, care ulterior se unesc în sacrum :)
Cand te nasti ai 300 de oase iar cand devii adult ai 206 oase