Răspunsuri

2014-10-29T09:42:41+02:00
Pamantean, pamantos, impamantat, reimpamantat, neimpamantat, pamantesc, a impamanti
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T09:42:56+02:00
pamant - pamantean, pamantesc, a impamanti. impamantare pamantos pamantean pamantesc. impamantare pamantos pamantean pamantesc...sper ca te-am ajutat
pamant-pamantesc,pamantos,pamantean ,pamantie
sper ca te.am ajutat
Pamant - pamantran , pamantesc , pamantos
da merci mult m-ai ajutat,pe aceasta tema ne punea nota si cred ca voi lua 10 multumita tie! te pup si merci
cu placere