Răspunsuri

2014-10-29T09:34:39+02:00
Ulcica statea intr-un par
am invatat despre numarul par
vara mananc cirese
aseara am fost la vara mea
care are cinci lei?
pe ulita erau multe care cu fan
am facut baie in cada
pisica era sa cada de pe soba

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T09:35:20+02:00
Par 
Are un păr foarte matasos.
Il alerga cu un par in mana .
Vara 
Toata vara am fost plecat  .
Vara mea Laura a venit in vizita .
Unde 
Unde este el ?
Undele se apropriau de ţărm.
Care 
Care dintre voi l-a mintit?
Am vazut niste care trase de boi .
Cada
De obicei imi fac baie in cadă. 
Era cat pe ce sa cadă .