Răspunsuri

2014-10-29T09:30:41+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Parte de vorbire care determină sensul unui verb, al unui adjectiv sau al altui adverb, arătând locul, timpul, modul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T09:34:25+02:00
Parte vorbire neflexibila care determina un verb sau un adjectiv sau un adverb . Acesta poate arata locul , timpul si modul ( unde ? ; cand ?; cum?)

2 5 2