Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T09:17:13+02:00
- Conflictul extern este conflictul cu alte personaje ,cu cineva din exterior.

- Conflictul intern este conflictul cu propria persoană, adică nu cazi tu la pace cu tine însuți/însăți.,sau cum se mai spune în popor, când nici tu nu știi ce vrei. Conflictul intern generează de fapt conflictul extern .
2014-10-29T09:17:53+02:00
- intr-un conflict extern personajele se exteriorizeaza, conflictul este pe fata

- intr-un confilct intern totul este tinut in ei, cauzele sunt mai mult de tip emotional