Răspunsuri

2014-10-29T09:09:02+02:00
1. izvoraste din Muntii Padurea Neagra, Germania

2. are o lungime de 2860 km si un debit de 6300 mc/s

3. se varsa prin cele trei brate - Chilia, Sulina si Sf. Gheorghe

4. se varsa in Marea Neagra
Mersi :)
A luat naștere ca urmare a retragerii Mării Panonice și a Mării Sarmatice, M.Neagră fiind un rest al fostei M. Sarmatice.
Ce marii afluenti primeste pe teritoriul tarii noastre?
Drincea, Desnățui, Jiu, Olt, Siret
Si importanta economica?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T09:29:39+02:00
A luat naștere ca urmare a retrageri Mării Panonice și a Mării Sarmatice, M.Neagră fiind un rest al fostei M. Sarmatice.
lungime 2857 km, debit la vărsare în M. Neagră 6470 m cubi/s
Gura de vărsare Delta Dunării
Se varsă în M. Neagră
Ce marii afluenti primeste pe teritoriul tarii noastre?