Răspunsuri

2014-10-29T09:03:40+02:00
Ochiul mintii, ochiul marii, nopti albe, 
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T09:05:03+02:00
Ploaie 
Se anunta o ploaie in urmatoarele ore.
Era indragostita , se afla intr-o ploaie de sentimente .
colorat 
Avea sufletul colorat in mii de nuante.
Am colorat astazi o iconita .
sare 
Am varsat sare peste mancarea mamei .
El sare incontinuu.
se intunecau 
Li se intunecau sufletele la primirea vestii tragice .
Noaptea, strazile se intuncau .
2 4 2