Alegeți enunțurile corecte și alcătuiți cu ajutorul lor definiția verbului.
1. A) verbul este partea de propoziție neflexibila.
B) verbul este partea de vorbire flexibilă.
2. A) verbul se declina.
B) verbul se conjuga.
3. A) verbul arată denumirea unor obiecte.
B) verbul exprimă o acțiune , starea sau existența. Repede

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T08:32:03+02:00
Definiția verbului 

Verbul este partea de vorbire flexibilă care exprimă o acțiune,starea sau existența și care se conjugă.
17 4 17
2014-10-29T08:35:34+02:00
1) b
2) b 
3 b
 La 1 este b la 2 eate b si la 3 este tot b