invatand formulele, definitiile, teoremele si facand cat de multe exercitii
Un site de matematica,care sa aiba formule si teoreme stiti?
mateonline.net, sunt mai multe

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T23:46:21+02:00
Carti scrise bine Gandire proprie, imaginatie Exercitii propuse in cartile bine scrise Video, lectii pe net Atentie si colaborare la orele de la scoala. Perseverenta.
1 5 1
2014-10-28T23:50:59+02:00
Sa faci aceeasi problema de doua ori sa studiezi tema bine din catre si apoi supimentar