Răspunsuri

2014-10-28T23:15:45+02:00
Eu port pantofi . Am fost in port . Vrea sa ceara un pix. Am scapat ceara pe covor. Am fost la vie. O invit sa vie la mine ( vb . popular ) Nu are minte. Minte ca si-a facut tema . Ma car acasa . Eu car apa de la izvor. Am vazut carul mare pe cer .
27 4 27
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T23:18:32+02:00
1.a)Portul românesc este foarte frumos și variat geografic. Portul din Constanța este foarte mare. 2. a) Einstein a fost o minte strălucită. 4. Un car cu doi cai s-a răsturnat în mijlocul drumului. Eu car o sacoșă grea. 2. b) Minte de îngheață apele. 3. a) Acel negustor o să ceară mai mult decât costă. b) "Tu folosești ceară de lumânări la ceva?" 6. "Sa o găsiți vie sau moartă!" Bunica are anul acesta o vie foarte bogată în struguri de masă.
25 4 25