Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T22:27:13+02:00
Abreviere 
  Centrofarm; Centrocoop;   O.N.U., S.N.C.F.R.  , TAROM,
Compunere:
 bunăstare, gură-spartă, Ştefan cel Mare,altcineva, ceea ce, niciunul,
 inginer-şef, floare-de-colţ,  dis-de-dimineaţă, gura-cască, pierde-vară, proces-verbal, Albă-ca-Zăpada,  galben-auriu, tic-tac!, trosc-pleosc!,Băile  Herculane, Delta Dunării, Gara de Nord
104 4 104
2014-10-28T22:32:04+02:00
Abreviere
ONU,NATO,UNICEF,UE,ASCI etc
Compunere
Harap-Alb,Alba-Ca-Zapada, Floare-de-colt,etc
34 4 34