Răspunsuri

2014-10-28T22:25:03+02:00
Cuvinte formate prin compunere: Fat-Frumos, vita-de-vie, caine-lup, floarea-soarelui, Breznita-de-ocol, Cluj-Napoca, Baia-Mare, Targu-Mures, bucatar-sef, prim-ministru, inginer-sef

Cuvinte formate prin abreviere: CFR, BRD, PLAFAR, UNESCO, SUA, BNR, MAN, OZN,BCU,

3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T23:49:51+02:00
CFR, SUA, ONU, SOS, IMM, NATO, PAL, OZN, DEC, DOOM, CEC, TAROM, ONG, SNC
4 2 4