Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T22:11:15+02:00
Patratul perfect este un nr. la puterea a doua . adica 2^2 sau 456785^2. Iar cubul este un nr. la puterea a treia de ex 35546544^3, 2^3 etc
2 5 2
2014-10-28T22:13:12+02:00
Pai....un numar la o putere inseamna ca inmultim acel nr de cate ori se cere.......ex........ 2 la puterea a 3-a este 2*2*2 adica 8.
Patratele perfecte sunt nr la puterea a doua din cate imi amintesc.
Cuburile perfecte sunt nr la puterea a 3-a.
1 5 1