Răspunsuri

2014-10-28T22:02:19+02:00
Bine (adverb) + facere ( substantiv) = binefacere
bine (adverb ) + voitor ( substantiv ) = binevoitor
sapte (numeral ) +zeci ( numeral ) = saptezeci
bine (adverb) + inteles ( adjectiv ) =bineinteles 
bine( adverb ) + vointa ( substantiv ) = binevointa
 La dinspre si cumsecade nu stiu , scz ! 


1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T22:13:10+02:00
Bine(adverb)+ facere(substantiv). Bine(adverb)+ voitor(substantiv). Șapte(numeral)+zeci(numeral) Bine(adverb)+înțeles(substantiv). Cum(adverb)+se+cade. Bine( adverb) + voință( substantiv). Din( prepoziție) + spre( adverb).
2 5 2