Scrie cate 2 cuvinte derivate cu suflixele:
-este
-ean
-iu
-os
-ica
-icica
-ui
-ist
-ime
-esc

2
floricica
-ui:galbui
-ist:motociclist, fotbalist, caratist, chimist
-ime:taranime
-esc:frantuzesc, chinezesc, romanesc, englezesc, arabesc

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T21:51:35+02:00
-muncitoreste,taraneste
-muntean ,campean
-cafeniu,castaniu
-copilaros,bataios
-paturica,maturica
-floricica,mititica
-albastrui,verzui
-comunist,jurnalist
-orasenime,nobilime
-bulgaresc
,rusesc
2 5 2
2014-10-28T21:53:33+02:00
-este = baieteste , tinereste 
-ean = european , clujean
-iu = auriu , aramiu
-os = osos , flocos
-ica = mirifica , mititica
-icica = floricica , 
-ui = galbui , a bubui
-ist = ametist , fotbalist
-ime = nobilime , istetime
-esc = ceresc , romanesc
1 2 1