Completati spatiile libere cu raspunsurile corecte:
1)Cele doua teritorii privind originea omului sunt:.........................................si........................
2)Omul se deosebeste de celelalte animaledeoarece.............................si..............................
3)Omul este singura fiinta care si-a confectionat...........................si......................................
4)Aproximativ pe la 500 000-460 000 i.hr. omul a folosit...................si................................
5)Neoliticul (neos=nou,lithos=piatra) corespunde cu tehnica confectionariiuneltelor din piatra......

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-29T02:41:32+02:00
1)Cele doua teorii privind originea omului sunt: creationismul si darvinismul
2)Omul se deosebeste de celelalte animale deoarece: gandeste si vorbeste
3)Omul este singura fiinta care si-a confectionat: unelte si a folosit focul
4)Aproximativ pe la 500 000-460 000 i.hr. omul a folosit: focul si arme din silex
5)Neoliticul (neos=nou,lithos=piatra) corespunde cu tehnica confectionarii uneltelor din piatra slefuita.
2014-10-29T09:53:48+02:00
Cele doua teorii privind originea omului sunt:cea creationista si cea evolutionista
omul se deosebeste de celelalte animale deoarece el gandeste si este rationist
omul este singura fiinta care si-a confectionat case si materiale
aprozimativ pe la 500.000-460.000 i HR. omul a folosit unelte si arme
neoliticul corespunde cu tehnica confectionarii uneltelor din piatra slefuita si perforata