Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T21:47:52+02:00
Le scriu în ordinea dată de tine-

1.numai oameni sau lucruri de valoare / 2.de glumă /3.grosolan,fără finețe /4.vrednic,cumsecade / 5.mic sau mare,după cum obiectul comparației este mai mic sau mai mare decât palma /6.nu prea e zdravăn la minte. Dacă ai vrut să scrii într-o doară asta înseamnă la întâmplare./7.fără un rost în viață,fără ocupație bine stabilită. /8 .om care gândește limpede./ 9.foarte priceput,bun meseriaș.
2014-10-28T21:51:08+02:00
Tot unul si unul -de seama,de frunte,ales                                                              din topor-fara finete,grosolan,necioplit                                                                   intr-o doaga -a fi ticnit nebun,a avea comportari anormale                                      fara capatai-a nu avea nici un rost in viata                                                             cu capul pe umeri-a fi cumpanit,echilibrat                                                                maini de aur-maini inzestrate                                                                             cat palma-mic                                                        sper ca ti-am fost de folos
1 5 1