Răspunsuri

2014-10-28T21:28:54+02:00
Se scrie cu doi de "n" deoarece prefixul isi pastreaza forma de la bun inceput ,si cuvantul de baza la fel . nu se poate schimba forma vreunui termen .

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T21:32:04+02:00
Negură - este substantiv ,nr. singular care ,la plural are forma neguri ,iar prin derivare parasintetică ( sufixe +prefixe) devine înnegurat, din câte știu eu .
oricum ortografia este cu dublu n