Răspunsuri

2014-10-28T21:23:30+02:00
Einstein s-a nascut inteligent(pe cat s-a putut :))) ) si restul capacitatilor sale si le-a dobandit pe parcursul vietii,stundiind si facand cea mai facut el :)).Si Eminescu nu a ramas repetent intr-a II-a,sau cel putin nu exista informatii clare care sa demonstreze asta.
Poi, la sc am invatat ca Eminescu a ramas repetent in a 2 ptc nu se ocupa cu scoala,era prea pasionat de citi sau scris poezii.
Eu nu am auzit prea multe despre asta,stiu doar ca nu exista surse sigure care sa demonstreze asta,dar daca asa ati invatat probabil asa e.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T21:25:18+02:00
Einstein , cand s-a nascut mama lui era sa lesine pentru ca el nu era ca un copil normal , cantarea mai mult și avea capul pătrățos și umflat ( așa se spune ) și până la 3 ani nu a spus niciun cuvânt , iar apoi cand a deschis gura și a început să vorbească aproape cu vocabularul unui adult.
Da ,este adevărat că M. Eminescu a rămas repetent în clasa a 2-a
Aham....wow!asta nu stiam de einstein
mersi!
Cu placere . Ș