Cine a vazut serialul ''Cum Sa-ti Antrenezi Dragonul" sa aleaga raspunsurile corecte de mai jos:

a) Cum se numeste dragonul lui Sughit ? : 1. Stirbul ;
2. Sughitel ;
3. Negrutul .
b) Cum se numeste dragonul lui Astrid ? : 1. Tep Mortal ;
2. Coada Spin ;
3. Ochi Tepos.
c) Cum se numeste dragonul lui Rat Mucos ? : 1. Inflacaratul Drago ;
2. Mucosel ;
3. Cozi De Foc .
d) Cum se numeste dragonul lui Picior De Peste ? : 1. Piftea ;
2. Chiftea ;
3. Pestisor .
e) Cum se numesc dragonii Gemenilor ? : 1. Vomy si Riby ;
2. Voma si Ruibe ;
3. Acid si Foc.
f) Gemenii au nume ? : 1. DA ;
2. NU ;
3. NU SE STIE .
g) Ce tip de peste urasc dragonii ? : 1. Tiparii ;
2. Somonul ;
3. Pastravul .
h) Spuneti care este dragonul meu preferat.


2

Răspunsuri

2014-10-28T21:17:51+02:00
A/1 B/2 C/3 D/2 E/3 F/1 G/1 H/Stirbul
La D este 2 , la E este 1 , la F este 3. , la H este Coada Spin.
Bravo ! Nota 8.
Scuze La F e corect
La D este 2 , la E este 1 si la H Dragonul Meu Preferat Este Coda Spin pentru ca este cel mai simpatic.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T21:18:14+02:00
A=1
b=2
c=3
d=2
e=3
f=1
g=1
Dragonul tau preferat este stirbul.

:))))
Dragonul Meu Preferat Este Coda Spin , n-ai ghicit. Nota 9 si Erai Asa De Aproape de nota 10.
Dar Tot Este Cel Mai Bun Raspuns. Bravooooooooooooooo! Locul 1