Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T21:01:15+02:00
C supra 100= md supra ms
md= c ori ms supra 100
md=10 g
ms= md + mapa
200g= 10g+ mapa
200-10=mapa
190g=mapa
Cu placere!
ms pt ca l-ai ales ca fiind cel mai bun
cu placere
vezi ca am mai pus una
ok
2014-10-28T21:01:19+02:00
Ms= md pe c * 100
md= ms * c supra 100
md=200*5 pe 100
md=10g
ms=mapa+md
mapa=ms-md
mapa=200-10
mapa=190g
sesizat. scz. greseala e omeneasca
ok
gata!
Am corectat
"*"= inmultit